آرتک, آکوا, آکواجوی, ایزی ول, پیورتک, سافت واتر, سوپر کریستال, سی سی کا, فلاکستک, مقالات, نمایندگی تصفیه آب در آزاد شهر, نمایندگی تصفیه آب در احمد آباد مستوفی, نمایندگی تصفیه آب در پیکان شهر, نمایندگی تصفیه آب در تهران, نمایندگی تصفیه آب در تهرانسر, نمایندگی تصفیه آب در جاده قدیم کرج, نمایندگی تصفیه آب در جاده مخصوص, نمایندگی تصفیه آب در خلیج شماره 2, نمایندگی تصفیه آب در دهکده المپیک, نمایندگی تصفیه آب در سعید آباد, نمایندگی تصفیه آب در شهرک آپادانا, نمایندگی تصفیه آب در شهرک ازادی, نمایندگی تصفیه آب در شهرک باقری, نمایندگی تصفیه آب در شهرک راه آهن, نمایندگی تصفیه آب در شهرک گلستان, نمایندگی تصفیه آب در شهریار, نمایندگی تصفیه آب در کوهک, نمایندگی تصفیه آب در یافت آباد, نوا

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب همراه با تخفیف های ویژه یکی از فرصت های خوب برای آنان که به فکر سلامتی خود هستند می باشد.

با توجه به کیفیت نامناسب آب شهری و نیاز طبیعی بدن انسان به آب سالم، توصیه مجموعه پاکاب گستر به شما عزیزان خرید دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

هر ماه شرکت بازرگانی پاکاب گستر، اقدام به فروش جدید ترین دستگاه های تصفیه آب خانگی همراه با تخفیف های ویژه می نماید. شما می توانید با خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب از مجموعه پاکاب گستر از پشتیبانی پس از فروش ما نیز استفاده نمایید. با توجه به سختی آب و نیاز خود می توانید اقدام به سفارش دستگاه تصفیه آب نمایید. پس از ثبت سفارش ، تیم پشتیبان ما برای ارسال سرویس کار درب منزل با شما تماس می گیرند.

نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

  • انتظار خود را از دستگاه سفارشی مشخص نمایید
  • برای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی حتما از فروشگاه معتبر خریداری بفرمایید ، دستگاه های تقلبی زیادی وارد بازار شده است
  • قبل از خرید توضیحات مربوطه به هر برند را بخوانید
  • از حجم مخزن تصفیه آب دستگاه مطلع شویم.
  • نوع اتصالات دستگاه تصفیه آب مورد نظر را بشناسیم.
  • به اورجینال بودن فیلتر های دستگاه دقت نمایید
  • دستگاه مورد نظر پایه دار است یا بدون پایه ؟
  • آشنایی با دو مدل رایج دستگاه تصفیه آب:
    دسته اول: دستگاه های تصفیه آب بدون پمپ و مخزن
    دسته دوم: دستگاه های تصفیه آب RO یا اسمز معکوس
  • نگاه به جنس بدنه دستگاه و نوع اتصالات دستگاه
  • قطعات برقی دستگاه تصفیه آب ، اگر کیفیت مناسب و استانداردی نداشته باشد مشکلات زیادی به وجود می آورد. حتما از کیفیت و اصالت این قطعات اطمینان حاصل نمایید.
  • گارانتی،‌ خدمات پس از فروش و در دسترس بودن نمايندگی های مربوطه

شما با انتخاب دیجی پاکاب، می توانید از پشتیبانی سریع و خدمات پس از فروش ما استفاده نمایید.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

محبوب ترین دستگاه های تصفیه آب

جدیدترین مارک‌های دستگاه تصفیه آب RO دیجی پاکاب که می تواند آب را با کیفت بالایی برای شما تصفیه نماید به شرح زیر می باشد:

که شما عزیزان می توانید این دستگاه های تصفیه آب  را از فروشگاه اینترنتی دیجی پاکاب  خریداری نمایید.

دلایل لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب

  • آب تصفیه شده کیفیت و طعم بهتری نسبت به آب لوله کشی شده دارد.
  • آب تصفیه شده عاری از هرگونه کلر و ماده شیمیایی می باشد.
  • دستگاه تصفیه اب به آسانی قادر به حذف کلیه ناخالصی ها از جمله آرسنیک، سرب، کادمیوم و نیترات از آب می باشد.
  • کیفیت آب تصفیه شده از آب های معدنی نیز که در بازار وجود دارد بهتر می باشد و دارای سختی آب کم تری می باشد.
  • استفاده از آب آلوده منجر به بروز بیماری نظیر سرطان روده و سرطان مثانه می شود، که شما با استفاده از دستگاه تصفیه آب دیگر نگران بروز از این دست بیماری ها نیستید.
  • آمار نشان داده است، که مصرف آب سالم می تواند از بروز 20 درصد از بیماری ها از جمله سنگ کلیه جلوگیری نماید. همچنین مصرف آب سالم به افزایش رشد مو و جلوگیری از ریزش موها نیز جلوگیری می نماید. بنابراین اگر دچار بیماری های گوارشی هستید می توانید با مصرف آب سالم در روند بهبود خود قدم بردارید.

فیلتر های دستگاه تصفیه آب

در ادامه شما را با پرکاربرد ترین فیلتر های دستگاه تصفیه آب آشنا می نماییم.

1. فیلتر ممبران membrane

فیلتر ممبران  از لایه یا غشاهای نیمه تراوا بصورت موازی دور هم پیچیده شده است تشکیل شده است. فیلتر ممبران در مرحله چهارم دستگاه هایی که دارای فرایند اسمز معکوس یا RO می باشد، بکار برده می شود. دقیق بودن این فیلتر موجب می شود که دستگاه این توانایی را داشته باشد تا به آسانی آب سنگین و سبک را جدا سازی نماید. آب  سنگین توانایی گذر از منافذ فیلتر ممبران را ندارد و بصورت پساب دفع می شود. عمر فیلتر ممبران و زمان تعویض در شرایط نرمال بصورت سالانه می باشد و در مناطق آلوده هر سه ما می باشد.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

2. فیلتر کربن بلاک

یکی دیگر از فیلتر های مهم در دستگاه تصفیه آب خانگی، فیلتر کربن بلاک می باشد که از آن در گاهی در مرحله دوم و گاهی مرحله سوم استفاده می شود. این فیلتر شکل یک تکه استوانه می باشد که دور تا دور آن با نوار توری شکل پوشانده شده است، که نقش آن حذف برخی آلاینده های شیمیایی اب مانند کلر و تری هالومتان می باشد. در مورد زمان تعویض نیز باید گفت، بستگی دارد به میزان میزان آلاینده های شیمیایی و مصرف آب که به طور متوسط شش ماه می باشد. شما می توانید مرغوب ترین نوع این فیلتر را که COCONAT را از ما تهیه نمایید.

3. فیلتر مواد معدنی mineral

شکل این فیلتر بصورت کپسولی پرشده از دانه های مواد معدنی و پوسته ای زرد رنگ می باشد. از این فیلتر در مرحله ششم دستگاه هایی که با سیستم RO کار می کنند استفاده می شود. این فیلتر به آب تصفیه شده کمک می نماید که طعم بهتری آب به خود بگیرد و مواد معدنی که بدن به آن نیاز دارد به آب اضافه نماید. بسته به نوع میزان مصرف و آب عبوری، فیلتر مینرال یک سال می تواند برای شما کار نماید.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

4. فیلتر UV

یکی از جدید ترین فیلتر هایی که در دستگاه های تصفیه آب استفاده می شود، فیلتر UV می باشد. این فیلتر از یک محفظه استنلس استیل که حاوی لامپ UV به همراه یک ترانس تشکیل می شود. وظیفه این فیلتر ضدعفونی آب از تمامی باکتریا و میکروب ها از آب می باشد. از فیلتر UV به عنوان اخرین فیلتر مورد استفاده در دستگاه های خانگی یاد می شود. میزان عمر این فیلتر بسته به ساعات کارکرد لامپ دارد.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

به منظور ارائه بهتر خدمات رسانی به مشتریان، دیجی پاکاب علاوه بر فروش مستقیم دستگاه های تصفیه آب در مراکز فروش خود، این امکان و تونایی را به مشتریان خود داده است، تا در کم ترین زمان ممکن اقدام به ثبت سفارش دستگاه نمایند. اگر بدنبال خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب هستید، فقط کافیست به فروشگاه تصفیه آب  وب سایت مراجعه فرمایید و با دیدن قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی، اقدام به ثبت سفارش دستگاه نمایید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *