برند های دستگاه تصفیه آب, سافت واتر, نمایندگی تصفیه آب

نمایندگی تصفیه آب سافت واتر

سافت واتر

سافت واتر یکی از قدیمی ترین برندهایی است که در حوزه تصفیه آب فعالیت دارد. این برند در حال حاضر اغلب در ایران تولید و عرضه میشود. نکته قابل ذکر در مورد این دستگاه ها آن است که متاسفانه در حال حاضر بسیاری از فروشندگان سودجو دستگاه های بی کیفیت خود را با لیبل این برند به فروش میرسانند.

برای مقابله با این فروشندگان و خریدی مطمئن گزینه عقلانی خرید از فروشندگان معتبر و ترجیحا شرکتی است. شرکت پاکاب گستر یکی از معتبر ترین نمایندگی تصفیه آب سافت واتر میباشد که انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی Soft Water را به فروش میرساند.

لیست انواع دستگاه تصفیه آب سافت واتر

  1. تصفیه آب سافت واتر 6 مرحله ای
  2. تصفیه آب سافت واتر شش مرحله اینلاین
  3. دستگاه تصفیه آب سافت واتر 8 مرحله ای
  4. دستگاه تصفیه آب 9 مرحله سافت واتر

دستگاه تصفیه آب سافت واتر انواع مختلفی دارد. یکی از انواع این تصفیه آب با استفاده از ۷ فیلتر و هفت مرحله با تکنولوژی اسمز معکوس و آب یونیزه قلیایی می‌تواند یکی از بهترین دستگاه‌های تصفیه آب برای یک خانواده باشد. شرکت تصفیه آب دیجی پاکاب نمایندگی معتبر سافت واتر در ایران است.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر

تصفیه آب soft water ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا می‌باشد دارای تاییدیه fda و استانداردهای NSF –WATER می‌باشد.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر طی شش مرحله آب را پاک‌سازی می‌کند و مواد موردنیاز بدن را به آب برمی‌گرداند. یکی از ویژگی‌های تصفیه آب سافت واتر پمپ بسیار نیرومند و پرقدرت این دستگاه می‌باشد که با کمترین صدای ممکن کار می‌کند.

این دستگاه یکی از قدیمی ترین دستگاه‌های موجود در  بازار است که از قدمت زیادی برخوردار است و قطعات با کیفیتی در آن به کار رفته است اما امروزه برای استفاده از نام این برند معروف دستگاه‌های تقلبی همنام سافت واتر تولید می‌شود که کیفیت پایینی دارند و غیر اصل می‌باشند.
برای تشخیص دستگاه اصل از تقلبی توصیه می‌شود حتما از شرکت‌های معتبر تولید کننده دستگاه تصفیه آب خرید کنید و برای مشاوره و راهنمایی خرید با کارشناسان پاکاب گستر در تماس باشید یا این مقاله را مطالعه کنید.

فیلتر ممبران این دستگاه بسیار مرغوب و باکیفیت است که توان تولید ۷۵ گالن را دارد و به علت بالا بودن کیفیت و کارایی بالا (275 لیتر آب در ۲۴ ساعت) که برای مصرف خانگی بسیار بالا می‌باشد و از بیشتر دستگاه‌های خانگی نیز بالاتر است. همچنین این دستگاه مقاومت بسیار زیادی در برابر آب‌های سخت را دارد.

برند سی سی کا یا سافت واتر؟

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از مشتریان خرید تصفیه آب پیش میاید، تفاوت بین برندهای تصفیه آب است. سی سی کا و سافت واتر جزو معروف ترین برندهای دستگاه آب تصفیه کن هستند. اما نکته ای که وجود دارد این است که بین این دو دستگاه تفاوت چندانی وجود ندارد.

به دلیل اینکه در حال حاضر اغلب تصفیه آب های سافت واتر و سی سی کا، تولید شده در ایران هستند. به همین دلیل است که هر دوی این برندها تولید شده توسط شرکت معصومی هستند.

البته در صورتی که بخواهید تصفیه آب اورجینال خریداری کنید، یک مدل از تصفیه آب سی سی کا تایوانی در ایران وجود دارد. این دستگاه به تعداد محدودی وارد ایران میشود و دارای قیمت بسیار بالاتری از سافت واتر ایرانی است.

هرچه قطعات موجود در دستگاه و طراحی داخلی آن با کیفیت خوب باشد و اسکلتی که فیلترهای دستگاه روی آن سوار هستند مرغوب باشد و در دراز مدت پوسیده نشود قیمت دستگاه طبعا بالاتر خواهد بود و هزینه‌ی خرید آن نسبت به دستگاه‌های بی کیفیت تر بالاتر است.
همچنین اگر فیلترهای دستگاه تصفیه آب بر پایه‌ی مواد گیاهی ساخته شده باشند و کیفیت الیاف موجود در آن مرغوب باشد حتما آب خروجی از شیر برداشت شما برای مصرفتان زلال‌تر و عاری از هرگونه باکتری و مواد مضر برای بدن است و فیلتر ها دیر تر نیاز به تعویض پیدا می‌کنند.

اجزای دستگاه تصفیه آب سافت واتر

  • 6 تا 9 عدد فیلتر
  • دارای فیلتر محافظ ممبران در صورت نیاز
  • دارای فیلتر قلیایی در صورت نیاز
  • پمپ فشار آب
  • مخزن ذخیره آب تصفیه کن
  • شیر اهرمی ضد زنگ
  • شیر ورودی و شیر برقی و شیر میکس

فیلتر های سافت واتر

فیلترهای تصفیه آب سافت واتر

فیلتر یک:

فیلتر PP فیلتر پلی پروپیلن ۵ میکرون که کار آن حذف گل و لای، شن و ماسه و سایر آلودگی‌های معلق در آب است. در حقیقت آب با عبور از این فیلتر از هر گونه آلاینده درشت پاک خواهد شد. این فیلتر به صورت یک فوم سفید رنگ برروی دستگاه شما نصب می‌شود تا با جلوگیری از رد شدن ذرات درشت و آلودگی‌های این‌چنینی آب شما را با کیفیت بهتری به فیلترهای مراحل بعدی تحویل دهد. پس از مدتی استفاده از دستگاه تصفیه آب شما تغییر رنگ بسیار قابل توجهی را روی فیلتر پروپیلنی خود مشاهده می‌کنید که نشان دهنده‌ی رسوبات جمع شده بر روی این فیلتر است و رنگ سفیدی که به دلیل همین آلودگی‌های جذب شده تیره و تیره رنگ تر می‌شود و باید در زمانی کوتاه اقدام به تعویض خود و جایگزین کردن یک فیلتر جدید کنید.
برای اطلاع از رمان‌بندی تعویض فیلتر مرحله‌ی اول و همچنین چگونگی نصب آب به این مقاله که فیلتر دستگاه تصفیه آب است مراجعه کنید.

 

فیلتر دو:

فیلتر کربن فعال گرانول GAC or UDF (ساخت تایوان)، باعث شفافیت آب شده و باعث از بین رفتن بو، طعم و رنگ نامطبوع آب می‌شود. کیفیت این فیلتر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا حذف کلر در این مرحله از حیاتی ترین مراحل تصفیه آب خانگی سافت واتر است.اگر کلر در آب موجود بماند فیلتر ممبران نمی‌تواند کارایی خود را حفظ کند و دستگاه شما خراب خواهد شد و ممکن است بسوزد و به هیچ وجه نباید کلر به این فیلتر برسد و البته باید این نکته را نیز ذکر کرد که کلر به خودی خود نیز برای بدن مفید نیست و رسیدن آن به بدن سلامتی شما را به خطر می‌اندازد.

فیلتر سه:

فیلتر کربن بلاک با پوسته سفید از جنس پوسته نارگیل جهت تکمیل عملکرد فیلتر مرحله دوم است که باعث حذف مواد شیمیایی موجود در آب می‌گردد.

هرگونه مواد سمی و سموم شیمیایی و ترکیباتی که از پسماند کارخانه‌ها به درون آب نفوذ می‌کند را این فیلتر از آب گرفته اما بعضی از این املاح نظیر آرسنیک و نیترات و املاح مضر دیگری که این فیلتر قادر به گرفتن انها از آب نیست را فیلتر ممبران در مرحله‌ی چهارم به صورت کامل تصفیه خواهد کرد.

فیلتر چهار:

فیلتر ممبران برای حذف کلیه املاح، سموم، مواد شیمیایی، عناصر خطرناک و سرطان‌زا محلول در آب و سبک سازی آب به کار می‌رود و یکی از مهم‌ترین فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی می‌باشد.

این فیلتر ذرات بزرگ‌تر از ۰,۰۰۰۱ میکرون را تصفیه و سختی آب را کاهش می‌دهد. زمان تعویض فیلتر ممبران، مرتبط با سختی آب منطقه است ولی به صورت معمول هر یک سال انجام می‌گیرد. البته اگر فیلترهای مرحله ۱ تا ۳ به موقع تعویض شوند.

این فیلتر تا ۲ سال هم دوام می‌آورد. از علائم دیگری که زمان تعویض فیلتر ممبران را به ما نشان می‌دهد، یکی شدن طعم آب ورودی و آب خروجی دستگاه است.

فیلتر پنج:

فیلتر مرحله پنجم دستگاه تصفیه آب حاوی کربن اکتیو (کربن فعال) است، وظیفه اصلی این فیلتر بهبود طعم و بوی نامطبوع آب و مهمترین آن حذف کلر که یک ماده شیمیایی بسیار خطرناک و مضر هست را از بین می‌برد.

فیلتر شش:

این فیلتر ضرری برای بدن ندارد و تنها مقداری مواد معدنی که در فرآیند تصفیه فیزیکی آب حذف می‌شود را وارد آب می‌کند و درصد آن بسیار کمتر از آن چیزی است که باعث ایجاد مشکلی در داخل بدن شود بلکه باعث هضم سریع و راحت تر مواد در داخل بدن و گوارشی بهتر می‌شود.

فیلتر مرحله ششم مواد معدنی مفیدی که در مراحل قبلی از آب گرفته شده‌اند را به آب اضافه می‌کند. آب تصفیه شده بدون املاح کمی مزه نامطلوبی دارد اما با اصافه کردن این فیلتر و مواد معدنی مفید طعم و مزه آب بهبود خواهد یافت و شیرین خواهد شد. این فیلتر قیمت بسیار مناسبی دارد و برای هر دستگاه تصفیه آبی نیاز است که هم طعم و هم بوی آب را بهبود ببخشد. به همین منظور در تمامی دستگاه‌های جدید تصفیه آب فیلتر مرحله ششم و یا همان مینرال نصب می‌شود که مصرف‌کنندگان از آب مصرفی خود رضایت کامل داشته باشند.
زمان تعویض فیلتر مینرال هم هر یک سال یکبار در بهترین حالت خود است. نیازی به تعویض این فیلتر زودتر از این موعد وجود ندارد.

فیلتر هفت:

فیلتر قلیایی

هنگامی که میزان PH آب کمتر از ۷ می‌شود، آب خاصیت اسیدی پیدا می‌کند و استفاده از این نوع آب به سلامتی انسان آسیب می‌رساند. در مناطقی که آب مصرفی اسیدی باشد استفاده از فیلتر قلیایی پیشنهاد می‌شود. فیلتر قلیایی سرشار از مواد معدنی مفید برای بدن می‌باشد، درون این فیلتر مقدار زیادی یون وجود دارد که باعث افزایش PH آب می‌شود.

پمپ

پمپ تصفیه آب YT-2000 سافت واتر ساخت شرکت تایوانی Soft Water می‌باشد که یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه تصفیه آب است. این پمپ از نوع پمپ‌های دیافراگمی موجود در بازار می‌باشد. پمپ RO در دستگاه‌های تصفیه آب اسمز معکوس وظیفه بالا بردن فشار آب برای تغذیه ممبران را بر عهده دارد. این مدل از پمپ می‌تواند 4 لیتر آب در دقیقه را با فشاری برابر با 150 psi پمپاژ کند. با توجه به ولتاژ 32 ولت، این پمپ برای انواع دستگاه‌های تصفیه آب نیمه صنعتی کاربرد دارد.

پمپ تصفیه آب سافت واتر

 

مخزن ذخیره

مخزن ذخیره از اجزا مهم در دستگاه تصفیه آب می‌باشد. مخزن‌های تصفیه آب تحت فشار بوده و یک کیسه هوا در آنها وجود دارد که این هوا، آب موجود در مخزن را حتی در زمان قطعی برق، تا آخرین قطره خارج می‌کند.

به دلیل همین ساختار جالب است که مخزن برای رساندن آب به شیر برداشت که بالای سینک قرار دارد، نیازی به پمپ ندارد. هوای فشرده شده در زیر محفظه مخزن، کار پمپ را برای دستگاه تصفیه آب سافت واتر انجام میدهد.

معمولا در دستگاه های تصفیه آب که در ایران تولید میشود، از مخزن تانک مکس استفاده میشود. این مخزن که در ایران تولید و عرضه میشود، دارای کیفیت مطلوبی است. اما در صورتی که میخواهید یک منبع ذخیره درجه یک برای تصفیه آب خود انتخاب کنید، پیشنهاد ما مخزن تانک پک تایوانی است.

مخزن دستگاه سافت واتر

شیر اهرمی ضد زنگ

شیر اهرمی ضد زنگ

شیر برداشت دستگاه تصفیه آب خانگی اهرمی باید از آلیاژ خالص و بی خطر ساخته شده باشد. برای ساخت شیر اهرمی تصفیه آب نباید از آلیاژ سرب استفاده شود.
ظاهر شیرهای برداشت متفاوت می‌باشد اما از نظر عملکرد و کارایی با یکدیگر یکسان هستند. هرچه وزن شیر اهرمی بالاتر باشد، نشان از کیفیت بالاتر و آلیاژهای بهتر در آن است. شیرهای برداشت در انواع مدل‌ها و ظاهرهای مختلف و رنگ های نقره‌ای، مشکی، طلایی، سفید و به صورت براق و مات هستند.

فروشگاه تصفیه آب پاکاب گستر

همانطور که پیش تر گفته شد، تصفیه آب معتبر و با سابقه سافت واتر همواره میتواند یکی از اصلی ترین انتخاب های هر شخصی برای خرید دستگاه آب تصفیه کن باشد. تصفیه آب سافت واتر انواع مختلفی دارد که پاکاب گستر سعی کرده است تنوع آن را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

نمایندگی تصفیه آب سافت واتر

تصفیه آب های Soft water مدل های شش مرحله ای تا نه مرحله، همچنین مدل های اینلاین و هوزینگی از انواع سافت واتر های موجود در پاکاب گستر، نمایندگی محصولات سافت واتر میباشد.

درباره دستگاه تصفیه آب سافت واتر

دستگاه تصفیه آب سافت واتر اقتصادی ترین مدل دستگاه تصفیه آب هوزینگی در کشور است. این دستگاه با فناوی اسمز معکوس کار کرده و تمامی ذرات آلوده آب را جدا می‌کند. این دستگاه به صورت کاملا ایرانی طراحی شده است. تمامی فیلتر ها و قطعات این دستگاه ایرانی بوده و ساخت داخل کشور است. مدل‌های مختلف دستگاه تصفیه آب سافت واتر هم در بالا توضیح داده شد. شما می‌توانید در صورت نیاز به فیلترهای دستگاه تصفیه آب خود حتی بعد از خرید و مصرف دستگاه بیافزایید. گارانتی این دستگاه هم یکساله بوده و شامل هرگونه ایراد فنی دستگاه خواهد شد. این دستگاه در مقایسه با دستگاه‌های تصفیه آب تایوانی ضعیف تر بوده اما به همین سبب قیمت کمتری دارد. شما برای انتخاب دقیق خود تمامی دستگاه‌های موجود در سایت پاکاب گستر را مقایسه کرده تا به تصمیم‌گیری شما کمک کند.

برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر که از بهترین برند های تصفیه آب است، می‌توانید به فروشگاه پاکاب گستر واقع در تهرانسر مراجعه کنید. همچنین برای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب، از سایت پاکاب گستر اقدام به خرید دستگاه بکنید.

6 دیدگاه در “نمایندگی تصفیه آب سافت واتر

  1. بروجردی گفت:

    درود بر شما آیا تصفیه آب سافت واتر تایوانی اورجینال هم وجود داره و اگه هست چه رنج قیمتی داره ضمنا چرا قیمت تصفیه آب سافت واتر ایرانی هم متغیره
    سوال دیگه‌ای که دارم اینه که ایا سافت واترهای ایرانی محصول شرکت آریا صنعت معصومی هست؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید من در منطقه پونک ساکن هستم برای منزل پدرم قبلا سافت واتر خریداری کرده بودم و خیلی راضی بودم الان میخام همین مارک سافت واتر بخرم.

    1. کارشناس شرکت تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      درود بر شما
      بطور کلی تصفیه آب سافت واتر یک برند که محصول کمپانی خاصی باشه نیست و صرفا یک برند عمومی برای تصفیه آب میباشد. بنام «آب نرم» که آب تصفیه شده تحت سیستم های اسمز معکوس جز آب‌های نرم میباشد. در واقع یک صفت برای تصفیه آب‌های اسمز معکوس میباشد که تبدیل به اسم یا برند سافت واتر یا Soft water معروف شده است.
      تصفیه آب سافت واتر قبلا به سفارش بازرگانان ایران و با همین نام وارد میشد. اما بدلیل بالا رفتن نرخ دلار و محدودیت‌های واردات اکنون بازرگانان کمتر رغبت به واردات با این برند میکنن.
      مهمترین دلیل اون هم اینه که برند سافت واتر که یک برند عمومیه توسط اکثر مونتاژکاران تصفیه آب مونتاژ میشود و در صورت واردات سخت میشه تو بازار عرضه کرد. چون مدلهای ایرانی سافت واتر قیمت بسیار کمی دارند اگه ۴ الی ۵ سال به قبل این دستگاه رو خریده باشید احتمال داره که وارداتی تایوان، یا مونتاژ ایران با متریال تایوان باشه.
      ولی در حال حاضر این محصول تا ۹۰ درصد قطعاتش ایرانی و‌ تولید شرکت محترم آریا صنعت معصومی بزرگترین تولید کننده تصفیه آب خانگی در خاورمیانه میباشد.

  2. شیروانی گفت:

    درود بر شما ایا برای نصب دستگاه سافت واتر دستورالعمل خاصی وجود داره یا دستورالعمل نصبش مشابه دستگاههای دیگه هستش من قبلا دستگاه واتر سیف رو منزل مادرم نصب کردم خواستم بدونم نکنه قلق خاصی داره

    1. کارشناس شرکت پاکاب گستر گفت:

      طریقه نصب دستگاه شما در صورتی که از مدل کلاسیک معمولی باشد، با دستگاه‌های دیگه هیچ فرقی نداره و قلق خاصی هم نسبت به دستگاه های دیگه نداره.

  3. ثمین پور گفت:

    پنج سال پیش یک تصفیه آب سافت واتر اورجینال تایوانی خریداری کرده بودم و خیلی راضی هستم از کیفیتش الان به همه سایتها نگاه میکنم ببینم آیا باز هم سافت واتر اصل میشه تهیه کرد یا نه اکثرا اعلام کیکنند که ایرانی هستن چطور میتونم یک مدل اورجینالشو تهیه کنم

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      تصفیه آب سافت واتر اصلی که شما می خواهید الانه بدلیل شرایط تحریم در بازار موجود نمی باشد اگه یه دستگاه مشابه بخوام معرفی کنم تصفیه آب لایف واتر مدل نوبل میباشد که تمام قطعات تایوان و فقط مونتاژ ایران میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *